MarketingMakkers en Kempen Communicatie bundelen krachten

Horst Zakelijk 20 juli 2022

Per 1 augustus vormen Niek Geurts, Berton van Rens en Wouter Hermans de nieuwe driekoppige directie van Kempen Communicatie en MarketingMakkers. 

Waar Geurts en Van Rens op dit moment eigenaar zijn van MarketingMakkers, is Hermans de commercieel directeur van Kempen Communicatie. De nieuwe directie neemt de aandelen van Kempen Communicatie BV over van Eric en Ingrid van Kempen. Zij zijn en blijven eigenaar van Kempen Media BV, de uitgever van de weekbladen HALLO Horst aan de Maas, HALLO Peel & Maas en HALLO Venray. 

Strategische samenwerking 

Beide organisaties maakten de afgelopen jaren een forse groei door. Dankzij deze samenwerking kunnen beide bedrijven een volgende stap zetten in kwaliteit en capaciteit, waardoor ze beter in kunnen spelen op het toenemend aantal vraagstukken van hun klanten. De competenties van beide partijen vullen elkaar goed aan. 

Ongeveer 70 procent van de werkzaamheden van Kempen omvat design en grafische productie en 30 procent bestaat uit marketingcommunicatie en strategie. Bij MarketingMakkers is dat precies andersom, waardoor mooie synergievoordelen te behalen zijn. 

Grootste marketingcommunicatiebureau in de regio 

Samen vormen de bedrijven het grootste marketingcommunicatiebureau in de regio. Opdrachtgevers van beide partijen profiteren per 1 augustus van gebundelde expertises, co-creaties en slagkracht. MarketingMakkers en Kempen Communicatie blijven afzonderlijk opereren vanuit de bestaande locaties.